-

teddyb

Komentarze użytkownika

@O ludziach zamienionych w nic i świętych drugiej ligi (19 lutego 2020 09:01)

A jednak nie da sie tego uniknac :) Jakos zawsze  celnie  Pan trafi i wyciagnie na wierzch to cos , co niektorym sie wydaje ,ze dobrze ukryli.  Pozdrawiam

teddyb
19 lutego 2020 09:26

@O ludziach zamienionych w nic i świętych drugiej ligi (19 lutego 2020 09:01)

Panie Gabrielu.  Celna notatka ,kolejny raz odkrywajaca  mechanizmy manipulacji. Bo jak inaczej nazwac to co niektorzy racza glosic. 

 

teddyb
19 lutego 2020 09:16

@O możliwościach zaistnienia na rynku treści. Stara, świecka tradycja III (18 lutego 2020 10:39)

Blakajac sie po internecie pare razy wskoczyly mi reklamy o.Szustaka . Z rozpedu obejrzalem 2-3 jego "wystapienia".Podziekowalem i nigdy wiecej juz nie otwieralem tych jego nauk. Nie pasowal mi! Ten jego jezyk i "luzactwo" odpychalo.   Jesli tacy beda "nauczyciele' to jestesmy na najlepszej drodze do nowoczesnego Kosciola. To Kosciol gdzie na mszy swietej ludzie siedza w czapkach,przegladaja smartfony , wszyscy gremialnie ida do komunii sw ( choc nie widac by konfesjonaly byly oblezone). Na wystawieniu sie siedzi . Rozmawia sie przez telefon  a jak sie widzi ,ze idzie ksiadz z komunia sw. to sie wstaje po nia i pozniej dalej idzie konczyc rozmowe lub chat.  Na wejscie spiewa sie piesni  jak z jakiejs swiatyni protestanckiej itd itd. ...

teddyb
19 lutego 2020 07:33

@Odbierzmy kobietom bierne prawo wyborcze! (14 lutego 2020 09:57)

Mozna prof.Pawlowicz cos tam zarzucic ,ale jest to chyba jedna z niewielu osob ,ktora powaznie traktowala i traktuje walke o istnienie Polski.  A przynajmniej jej podmiotowosc Pewnie temu podniosl sie taki wrzask gdy zostala zgloszona do TK? Druga taka osoba byl sp.prof  Szyszko.   Wszelkiej masci "dzicz" nienawidzi  konkretow,a to u obojga  bylo i jest. A co sie tyczy zachowania to chyba se  nalezy uzmyslowic ,ze czasy przyslowiowego" Wersalu" juz sie skonczyly. Poto wyslany byl Palikot by to zrobic zapewne.  Samo zycie i cena przyslowiowego postepu w najgorszym tego slowa znaczeniu! Wsrod  moich znajomych  znajde moze  jeszcze kilka osobu u ktorych nigdy nie slyszalem  wulgaryzmu. Sa to osoby juz bardzo w ...

teddyb
15 lutego 2020 00:51

@Odbierzmy kobietom bierne prawo wyborcze! (14 lutego 2020 09:57)

Nie ruscy ale  ci ktorzy z nia jechali. Prosze  pamietac  ze tam jechalo wielu wyksztalconych ludzi ktorych jeszcze wladza czerwona nie wykonczyla . Nawet w rodzinie mojej zony sa  jeszcze osoby ktore tam sie urodzily lub zostaly wywiezione bedac malymi dziecmi. .. Jedna z takich osob mieszkajaca  na wsi jeszcze nie tak dawno zima wychodzila na bosaka do studni po wode . Tak jej to zostalo po "przygodzie " na Syberii Zapewne znalazl bym gdzies  fragment we wspomnieniach sybirakow opisujacy to zdarzenie. Jak wroce do domu to obiecuje ,ze pszukam by sprawic Panu" radosc."

teddyb
15 lutego 2020 00:07

@Odbierzmy kobietom bierne prawo wyborcze! (14 lutego 2020 09:57)

Kiedys moze i tak. Mimo  tej przyslowiowej komuny to pewne rzeczy nie uchodzily.   Teraz  to juz trzeba o tym zapomniec . Wystarczy popatrzyc na przekaz medialny we wszystkich programach telewizyjnych.  Widownia ma dostac cos co ja zelektryzuje .cos co nie szokuje juz sie nie liczy. Taki jest przekaz. To tez dotarlo do naszego parlamentu rowniez. Przeciez te wszystkie ekscesy-bo jak inaczej nazwac to co sie tam dzieje to jest wynik zmiany postrzegania swiata.   Za numer kiedy zostal wwieziony do Sejmu gosc w bagazniku to te dziunie powinne byc ukarane az by poszlo im w przyslowiowe piety. Jakos nie slychac by cos im sie stalo z tego powodu strasznego.   Coraz czesciej odnosze wrazenie  ze to wszystko jest teatr dla gawiedzi.  Najle ...

teddyb
14 lutego 2020 12:18

@Odbierzmy kobietom bierne prawo wyborcze! (14 lutego 2020 09:57)

 Zapewne medialnie bedzie to rozegrane na niekorzysc PIs-u. Przekaz medialny ma duza sile razenia aktualnie. Rzeczywiscie wyszlo to fatalnie.Chodzi o miejsce i caly kontekst .wydaje mi sie ,ze  PIS powinien zainwestowac troche  kasy w szkolenie jak nie dawac sie sprowokowywac . Szajbus jest tempa dzida niemniej jednak Lichocka dala sie podejsc . Ja se obejrzalem teraz na YT cale to zdarzenie  na spokojnie i   dotarlo do mnie o co biega.   Slaba odpornosc na prowokacje . Pewnie pamieta Pani sp. Przemyslawa Gosiewskiego? Caly czas wspominam jego tozmowe w jakiejs stacji  z Michnikiem w ktorej ze spokojnoscia wykonczyl go az sie tamten zatkal. No ale nie kazdy ma talent do tego .  Moj szef przegral kiedys sprawe w sadzie ze wspolnikiem. Oc ...

teddyb
14 lutego 2020 11:47

@Odbierzmy kobietom bierne prawo wyborcze! (14 lutego 2020 09:57)

Przypominam se taka historie ktora albo gdzies uslyszalem albo o niej przeczytalem. Podczas wywozki na sybir w wagonie towarowym  zmarla starsza kobieta. Okazalo sie ,ze przyczyna bylo zatrucie organizmu  moczem.Tej starszej kobiecie w glowie sie nie zmiescilo by mogla zalatwic swoja potrzebe w takich warunkach. Chyba bylo to cos takiego.   To swiadczylo o wychowaniu  i nawykach ktore sie nabylo w domu.  Pewne  rzeczy nieuchodzily. A   co sie tyczy pani do ktorej byl skierowany ten gest to ona juz  dawno na niego zasluzyla !! (Mimo ze jestem przeciwny tego typu gestom) Jesli ktos ma odrobine cierpliwosci i przeslucha jej wypowiedzi zamieszczone na YT to  tez dojdzie do takiego wniosku. Jest  w sumie w tym  towarzystwie kilku t ...

teddyb
14 lutego 2020 10:55

@Birkenau Church czyli historia Polski między Avi Weissem a Sadiq Khanem (12 lutego 2020 21:47)

Na lotnisku bylem swiadkiem spotkania  Danielsa z kilkoma naszymi poslami.  Zrobilo mi sie wstyd gdy jeden z nich odezwal sie do niego lamana angielszczyzna ,ze jego tez kiedys podejrzewano ze jest antysemita. Dalsze zachowanie tego towarzystwa napawalo mnie doslownym obrzydzeniem nad stanem moralnym  tych ludzi. Koszmar.  Jedno co dalo sie zauwazyc to chec pokazania dookola  ze sie rozmawia z Danielsem.  Zero szacunku dla siebie. To bylo doslowne czapkowanie i to w  najgorszym wydaniu. Poki takie typy beda nas reprezentowac dotad bedziemy tak traktowani.  Bo jest na to przyzwolenie. Co sie tyczy tego burmistrza to  jest to mieszanka najgorsza jaka moze byc,choc  .

teddyb
14 lutego 2020 00:12

@Birkenau Church czyli historia Polski między Avi Weissem a Sadiq Khanem (12 lutego 2020 21:47)

Tak,on juz pojal ,ze zaba wyskoczyla z garnka .  Za mocno podkrecono ogien i juz nie da sie  wrzucic jej  tam  gdzie byla -. Ktos nie wytrzymal przyslowiowego cisnienia,a juz nawet nie wierzgala blogo  zazywajac cieplej kapieli.

teddyb
13 lutego 2020 20:16

@Birkenau Church czyli historia Polski między Avi Weissem a Sadiq Khanem (12 lutego 2020 21:47)

 Widac ,ze sytuacja zaczyna wymykac sie spod kontroli ktora ktos tu kiedys zalozyl . Ktos chyba przedobrzyl za mocno naciskajac .  Jeszcze pare lat temu pewne dyskusje byly by nie do pomyslenia.Ich uczestnicy byli by wyzwani od najgorszych i zlinczowani medialnie. Nie mowiac o innych sankcjach . Przekroczona chyba zostala jakas niewidzialna  granica ,ze "pedagogika wstydu" jaka nam wciskano przez te lata przestaje miec wplyw na nasze poglady. Wielki biznes  i geszefty lubia cisze ,a ta zostala naruszona. Pewnie ktos zdal se sprawe ,ze juz tego nie da sie wcisnac w przyslowiowa butelke i zatkac korkiem by bylo jak przedtem.  Trzeba to wszystko ulozyc na nowo. Pewnie temu jest wysyp nowych incjatyw politycznych. Jak kroliki z kapelusza wyskakuja nowe by ...

teddyb
13 lutego 2020 14:17

@Birkenau Church czyli historia Polski między Avi Weissem a Sadiq Khanem (12 lutego 2020 21:47)

 W sumie tak.  Nie caly narod dal sie do konca otumanic.  W mojej rodzinie ,wiecznie byl opor przed "nowym"  Dziadkom udalo sie   uratowac troche  majatku przed zakusami czerwonej choloty w czasach prob kolektywizacji.  Po wojnie czesc rodziny musiala schronic sie w Gdansku przed  lapskami wladzy ludowej za walke w podziemiu.  Dotej pory opowiada sie historie jak kilkukrotnie podpalano wies  by zmusic do wstapienia do spoldzielni.  Osobnik ktory to robil zostal zlapany na goracym uczynku  ale uratowany przez UB  zostal przez nich wywieziony na ziemie zachodnie  Dziadek mojej  zony wisial na drazku w UB kilka tygodni.Po wyjsciu nigdy juz nie odzyskal zdrowia . Brat babci sila wcielony do Armi czerwonej ...

teddyb
13 lutego 2020 12:13

@Birkenau Church czyli historia Polski między Avi Weissem a Sadiq Khanem (12 lutego 2020 21:47)

Szanowna Pantero. Wpis super.  Uwielbiam  czytac pani wpisy ,choc po nich cisnienie mi skacze  w zakresy skrajne. Ale jak moze byc inaczej jak czlowiek  zacznie sie zastanawiac nad tym wszystkim.  Te lata opresji komunistycznej zrobily wiele zlego naszemu narodowi.  Chodzi glownie o utracone morale.Bo jak inaczaj nazwac to co sie aktualnie dzieje w kraju!!

Narod zostal upodlony. Tak  .Za to powinni byc pociagnieci do odpowiedzialnosci  wszyscy ktorzy mieli cokolwiek wspolnego z poprzednia wladza.Mowie o kregach rzadzacych,nie zwyklych zjadaczach chleba.To co obserwuje na ulicach jest tego dowodem

Jesli ludzie by mieli choc odrobine szacunku dla Polski  nigdy by nie doszlo do tego.  Choc z drugiej strony  wszedzie gdzie nastap ...

teddyb
13 lutego 2020 04:26

@Kto jest, a kto powinien być Sędzią? (30 stycznia 2020 20:56)

Tak .To jest ten dokument.Tyle ,ze ja widzialem go chyba jako PDF w internecia.Ale w latach 80 widzialem cos co przypominalo pismo na maszynie do pisania. Ktos wspomnial ,ze to falszywka.Moze i falszywka ,ale cos za bardzo pasuje do naszej historii i terazniejszosci. Kiedys zetknalem sie z tworczoscia Golicyna i Bukowskiego.Po tym doswiadczeniu- przeczytaniu  juz nie podchodze tak sceptycznie do tego typu rzeczy. Oni pisali ,ze jak sie nie da czegos zataic to trzeba doprowadzic sytuacje do takiego absurdu  by zdarzenie wydawalo sie niemozliwe do istnienia. Cos w tym jest.

teddyb
31 stycznia 2020 21:15

@45 zasad zniewolenia (31 stycznia 2020 09:15)

Jesli cos wycieknie lub sie wyda to trzeba doprowadzic sprawe do stanu takiego absurdu ,ze wiarygodnosc tego staje sie absurdalna.

Stara metoda dezinformacji. Czy to jest falszywka??? Sadze ,ze raczej ktos przy tym majstrowal by wycieklo.Moze kogos sumienie ruszylo???bo zobaczyl ze to jest droga w przepasc. Mysle ,ze nawet  paru przedwojennym komunistom w glowie sie nie miescilo do czego sie przylaczyli. Choc trudno posadzac ich o posiadanie sumienia! Choc z drugiej strony jak wielu ludzi jest zmanipulowanych i ciezko im jest cos wytlumaczyc .

Ja zawsze podchodze z dystansem do tego typu rewelacji ,ale wiele ,rzeczy  jakos uklada sie w calosc.

teddyb
31 stycznia 2020 16:31

@Kto jest, a kto powinien być Sędzią? (30 stycznia 2020 20:56)

Tak tworcy naszej Konstytucji dobrze odrobili lekcje !!! Kompetencje roznych organow tak sie zazebiaja ,ze w 100% wiedzieli ,ze to bedzie zrodlo konfliktow. Nalozyli kaganiec na Narod. Sam fakt ,ze konstytucja nigdy nie byla uchwalona i zatwierdzona zgodnie z prawem powinien byc podstawa do wywalenia jej na smietnik

Kilka lat temu w internecie krazyl dokument   z konca  lat 40  . Pewnie ktos z internautow to gdzies ma . Tam bylo w w punktach usystematyzowane jak nalezy postepowac by w Polsce wiecznie byl balagan .Awanse ludzi niekompetentnych,nakladanie sie kompetencji roznych resortow itd.  To jak sie niemyle byly wytyczne z ZSRR. Oni widac wtedy bardzo obawiali sie Polakow .

teddyb
31 stycznia 2020 08:22

@Lewitujący wiceminister finansów (29 stycznia 2020 11:06)

To fakt.  Tak nas zalatwili niemcy szantazujac naszego ministra  wiedza o jego sklonnosciach homoseksualnych. Teraz to on by chodzil dumny jak paw z tego powodu.Wtedy poddal sie i narobil duzo zla .  Sadze ,ze  w kazdej partii jak zaczyna sie oddalanie od nakreslnej linii to odpala sie albo haki albo 'krety' Jakos dziwnie ukladaja sie losy naszej dobrej zmiany.Caly czas gdy zaczyna sie cos ukladac musi byc jakas wtopa. Kiedys tak uwalon ustawe lustracyjna.Zasluge w tym mial  doradca prezydenta . Teraz tez doradca prezydenta uwalil ustawe sadowa. Przypadek? watpie .

teddyb
30 stycznia 2020 16:38

@Lewitujący wiceminister finansów (29 stycznia 2020 11:06)

Fakt moze zle sie wyrazilem. Byla mlodziez ktora nie"piszczala" na ta mysl.

Ja sam poszedlem zaglosowac na NIE czujac jak to mowia przez skore  ze to jest walek. Tak jak inni zostalem zmanipulowany przez "konski leb" do glosowania na nie .Nikt nie uswiadomil spoleczenstwu ,ze nie chodzi o glosowanie na  TAK-NIE ale o zrobienie frekwencji 50%+.Pod to nawet wydluzono mozliwosc glosowania bo zapewne  zrobili rozeznanie ,ze ten numer moze jednak nie przejsc . Teraz widac ,ze taca cala  Liga to byl jeden wielki walek do skanalizowania pewnych postaw i jednoczesnie osmieszyc ta idee -patriotyzm-katolicyzm. Widac jak na dloni ,ze chyba  przy jakims stole uzgodniono jakie partie maja powstac i kto bedzie robil za przyslowiowego komucha a kto za z ...

teddyb
30 stycznia 2020 13:09

@Lewitujący wiceminister finansów (29 stycznia 2020 11:06)

Zgadzam sie .Juz przed akcesja ostrzegano ,ze tak bedzie.Nikt za darmo nic nie daje.

My zaplacilismy ogromna cene spoleczna przed wstapieniem.Te miliony ludzi wyrzucone ordynarnie na bruk  wlatach 90 to byla nasza cena za wstapienie  do tego p.....nika.   Ten uklad dziala jak z drzwiami z klamka od zewnatrz.Drzwi sie zatrzasnely i tyle.  Moze by tak w koncu ktos podliczyl ile zarobilismy a ile stracilismy na tym. Pamietam ta propagande ,ze bedziemy jezdzic bez paszportow po calej Europie.Mlodziez az piszczala z zachwytu.

Przeciez wyraznym naszym kosztem teraz jest przeogromny rozrost biurokracji.  Ktos na to musi zarobic . Wiadomo kto!! prost przedsiebiorca ,bo duze korporacje stac na prawnikow .Czy jest szansa by cos sie zmienilo? Chyba juz nie . Ni ...

teddyb
30 stycznia 2020 08:51

@"W imieniu prawa" czy "W imieniu Rzeczypospolitej"? (24 stycznia 2020 23:30)

Ktos wpedzil ludzi w przyslowiowa pulapke .drobnymi kroczkami wmawiajac  ,ze istnieje trojpodzial wladzy.

CZegos takiego nie ma !!  Pierwsza jest wladza ustawodacza wybrana przez suwerena.Ustawodawcza wybiera se wykonawcza.Tyle!! I az tyle.Sady sa tylko do  rozstrzygania sporow w ramach obowiazujacego prawa ktore jest uchwalane przez PARLAMENT.Spoleczenstwo zostalo zmanipulowane przekazem medialnym.Pierwszym bledem uwazam bylo wchodzenia w jakiekolwiek dywagacje  czy 3 wladza jest rownolegla czy nie. Teraz mamy skutki tego. To tak jak by szeregowy stanal i stwierdzil ,ze rozkazy wydane przez dowodce to on se ma gdzies i bedzie robil co mu sie wydaje.

Do tej pory zdawalo sie ,ze nawet w sadownictwie jest scisly podzial hierarchiczny. Sedzia rejonowy jest nizej ...

teddyb
25 stycznia 2020 09:18

 Poprzednia  Strona 3 na 4.    Następna